Det rullar på!

Haft en superdag idag.

Först hade vi redovisning till tio, hade sedan rast i tio minuter och sedan film! Under filmens första halvtimma så hade jag utvecklingssamtal. Sedan så smög jag in och såg på resten av filmen. Sedan var det lunch och jag fick aioli till mina bröd - mums! Sedan var det inte mycket. Satt mest och lullade runt med pojkarna och Ronia. Om ni inte visste det så har jag världens bästa killkompisar i min klass. Några av dem: Johan, Andreas och Jonathan.
Fina dem är, inte sant? :)
Efter det åkte jag till stallet. Fick Tanja och tänkte "NEJ!!" för det var nämligen så att sist jag red henne så skenade hon, tunga köttbullen skenade iväg med mig och sprang nästan rakt in i min ridlärare! Idag så fick jag igång henne igen men jäkla vad hon arbeta den köttbullen. Jag arbetade mycket med min sits och mycket med att forma henne. Grymt gick det med andra ord och hon var så dunderfin! Tog upp stigbyglarna efter en stund och red utan stigbyglar resten av lektionen. Fick henne att öka och sträcka lite på benen samtidigt som hon var kort och fin. Hon låg alltså i FEI Grand Prix dressyr kort! Underbar känsla var det att rida henne idag. Så jag bjuder på några bilder när jag hoppar köttbullen och formar henne. Efter ridningen så filmade jag och Ronia runt i stallet eftersom vi har en mediauppgift med temat "hobby" och då valde vi ridning :) Rätt många spoilers till filmen blir det.. 

Kollar på Criminal Minds nu och har duschat! Har diagnos på allting vi har gått igenom nian på imorgon, aah!
Puss,
//Caroline

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0