A white light moment.

Om det var vitt och väldigt ljust? Ja, det var det verkligen!

Åkte till baksidan av Bohus fästning uppe på en höjd med pappa och en kompis till honom för att fota "super-månen". Medans vi väntade på att det skulle mörkna gick jag runt och fotade lite saker, och Macro är verkligen någonting jag älskar. Jag har ingen superkamera, utan bara en liten Olympus SP-550UZ. 

Det roliga som hände där var att polisen kom upp och vår tanke var "crap", men de kom bara upp för att se månen som vi först trodde var ljus från ett hus. Så snabbt med kamera på stativen och tog kort. Sedan blev det fööör kallt för min del, så vi åkte hem. 

Ska sätt mig nu och mysa lite innan jag lägger mig, ska till studion imorgon med pappa och plugga där :)
Puss,
//Caroline

kamera på vift ;)



twinkle, twinkle little star


K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0