Wings wouldn't let you down.

Hejs!

Det värsta misstaget man kan göra på en morgon är att försova mig. Det gjorde såklart jag. Men skönt var det att sova ut i alla fall :) Så jag tog en senare buss och skyndade mig sen till skolan. Gick inte så snabbt för min del från busstationen till skolan - min höft är fortfarande riktigt paj. Fattar inte vad det kan vara, har varit från och till i smärta sedan Februari - 10'. Blir galen! 

Hann i alla fall till uppropet, läste sedan klart Flugornas Herre. Hade sedan svenska och jobbade sedan med ett milleniummål. Efter det hade vi spanska och efter det Skype. Men vi skypa aldrig för amerikanarna loggade aldrig in. Så vi snackade om vad vi ska uppträda på coffee house. Antingen gör vi ABBA eller en riktig cool mix av massa delar av låtar. Vi börjar repa imorgon ;) 

Efter skolan så spelade jag och Andreas piano och sjäng lite sådär jättevackert och fint ;) Men lite sådär mysigt var det. Sedan städade vi, jag busade massa och vilade för den delen med :) Sedan tog det en stund innan min buss skulle gå så vi låg och bara myste sen. Älskade bror <3

Ska kolla grey's om tjugo minuter sedan så ska jag sova. Funderar på att försova mig imorgon med.. hihi :) 
Puss,
//Caroline


K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0