Tjaabaah

Lyssnar nu på "If I Had Eyes" - Jack Johnson. Tycker den är sjukt bra. Lyssna på den :))) Sitter också i köket med datorn, för jag gjorde nästan precis mat. Gjorde köttbullar å makaroner samt sås. Det var faktiskt första gången jag gjorde sås, och den blev inte så pjåkig ^^ Blev dock lite tunn och också lite stark -.-'. Annars var den toppengod ! :) Blir nu till att baka kladdmuffins (eller nya kakor) till skolan på fredag. Fast det blir nog inte kakorna då jag inte har ingredienserna till dem... Efter baket ska jag göra lite på "millenniemålen", alltså plugga lite. Efter det ska jag rida, fast det är inte förrän klockan nio till tio.... :P
Aja, kanske dags å sätta igång !! :D Hejsvejs !! <3

//roniaekman



K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0