Natti

Heejjsaahn ! :D
Ville bara säga att jag red idag, hade Ranja och vi hoppade. Det gick så sjukt bra att jag knappt kan fatta det själv. Vi kom prefekt in på hindrerna förutom två gånger, men det var mitt fel.. Min taxering har blivit så sjukt bra, kan inte fatta hur bra den har blivit. Jag kan typ blunda å fixa så jag kommer rätt ^^ Nej men nästan, kollade bara rakt fram hela tiden, fixade taxeringen skit bra. Blir nog till att byta grupp till den gruppen då, eftersom det har kommit in så många nya och nybörjare i den gruppen på torsdagar. Alltså shit, det är ju värsta plågan att rida där typ. Fullproppad manege... Så blir nog till att byta :)
Den låten som Caroline skrev om förut, den är så otroligt bra. Har kunnat den typ enda sedan den kom ut, men inte riktigt tänkt på texten. Den passar så bra in i mitt liv just nu. Visst det kanske har blivit lite mycket med olycklig kärlek och så från vår del.. Inte så mycket positivt, men idag kom det lite positivt i alla fall :) Ridningen gick toppenbra !! :D
Ha de gööttt :D
//roniaekman


http://www.youtube.com/user/roniiaw?feature=mhum
Min användare på youtube !! :D

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0