Klantigt värre..

Idag är en sådan dag så man bara är grymt klantigt. Ironiskt nog är det 1a april idag med..

Dagens klantigheter:
  • Snubblade ur sängen och då satte vänstra höften igång och där kom smärtan igång.
  • Slog huvudet i bokhyllan för att jag blev rädd för Johan.. Ehhh?
  • Snubblade när jag sprang efter Johan och han tvärstanna. Körde en backflip.
  • Charlotta skulle "stretcha" mig när jag satt på ett bord mot ett fönster med en kant precis innan. Min rygg!
  • Skulle hoppa upp på Charlotta och vi båda ramla, jag underst.
Det är väl de mest smärtsamma klantigheterna..
Hade en rätt go chilldag idag annars. Var lika galen och knäpp som vanligt ;) Hade stortest i matte också, får se hur det gick.. 

Kommer skriva ett annat blogginlägg senare när jag känner att jag har samlat på mig allt, för just nu känns ingenting rätt. Behöver skriva av mig lite granna. Också tycker jag att ni är väldigt dåliga på att kommentera när det ändå är så pass många besökare inne. Kommenteera :)

http://www.youtube.com/watch?v=Ez4xtM7uxG4
En värdig låt att lyssna på! Slow life - Grizzly bear

"Take anything you want, it's fine.
Keep up the slow life for the night,
Don't take it back, I'll just deny,
this constant noise all the time.

Even though you're the only one I see,
it's the last catastrophe.
Place your bet on chance and apathy,
from the wind in front of me
."

Puss,
//Caroline

K O M M E N T E R A :D
Namn: Lotti

HAHA :D <3

2011-04-02 @ 23:00:00

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0